LEKKA PRZEKĄSKA NA CO DZIEŃ / WAFELKI FAMILIJNE 2 GO

Nie jestem idealna... Wprawdzie lubię zdrową kuchnię i zdrowe przekąski, ale czasami, czasami pozwalam sobie na odrobinę słodyczy. Lubię sięgnąć po kawałek dobrej czekolady, lub dwa ;) Czasem wybieram domowe ciastko do kawy, a czasem garść soczyście kolorowych owocowych galaretek, bezczelnie obtoczonych w cukrze. To takie moje małe dietetyczne grzeszki...


Kampania Familine 2GO

Ostatnie tygodnie upłynęły w mojej rodzinie, i wśród moich znajomych, pod znakiem słodkiego chrupania. Dzięki agencji Streetcom i marce Jutrzenka testujemy nowe wafelki Familijne 2GO. Wafle Familijne znamy od dawna, ale wersja Familijne 2GO to dla nas zupełna nowość. Dzieciom aż oczka zaświeciły się na widok przesyłki i bardzo chętnie zabraliśmy się do testowania.


Wafelek Familijne 2GO - Jutrzenka



Familijne 2GO to nieduża, słodka przekąska. To chrupiący wafelek z pełnoziarnistej mąki wypełniony słodkim kremem. A dokładniej mówiąc- dwoma kremami. Białym - mlecznym kremem i brązowym - czekoladowym. Warstwa wafelkowa jest przyjemnie chrupiąca, a w smaku zupełnie inna od tradycyjnych wafelków na bazie białej mąki. Wyraźnie wyczuwa się tu mniejszą słodkość i pełniejszy zbożowy smak. 



Familijne 2GO


Wnętrze wafelka jest słodkie. Mega słodkie - jak przystało na krem. Konsystencja jest lekka i wyraźnie kremowa. Przyjemnie rozpływa się w ustach ciesząc słodyczą i aromatem.




Familijne 2GO



Na większy słodki apetyt można schrupać wafelek w całości. Kęs po kęsie.  Osobiście wolę podzielić go cztery zgrabne kawałeczki i mieć cztery małe chwile przyjemności. O ile mam ten komfort zjadania go w samotności. Często jest tak, że na odgłos szeleszczącego opakowania czy choćby najdelikatniejszego chrupnięcia wafelka moje pociechy błyskawicznie są już przy mnie! Taaak każdy chce się przyłączyć do chrupania Familijnych 2GO. Ale podobno przyjemność się mnoży, gdy się można nią z kimś podzielić.... 




Lekka przekąska na co dzień- Familijne 2GO

Wafelki cieszą się dużym powodzeniem wśród moich bliskich. Mały wafelek jest dobrym pomysłem na słodki akcent w szkolnej śniadaniówce. Ale muszę przyznać, że i mój mąż bardzo się cieszy, gdy znajduje w pracy obok lunchboxa słodki liścik i familijny dodatek!



Wafelki Familijne 2GO są nieduże, bo mają tylko po 20g, ale chrupanie ich było dla nas duuużą przyjemnością!




Komentarze

Popularne posty