ULTRABOGATY OLEJEK MYJĄCY DERMO - U.H.T.- ROGE CAVAILLES


Dziś na blogu bohaterem posta będzie olejek. Myjący olejek. Ultrabogaty. Delikatny....

Wasz pierwszy rzut oka na fotkę i już słyszę pytania o markę....

Więc najpierw o niej słów kilka, bo myślę, że dla wielu z Was jest ona bliżej nieznana. Marka Roge Cavailles pochodzi z Francji i od ponad 90-ciu lat specjalizuje się w dermatologii. Tworzy i oferuje w sprzedaży dermokosmetyki do pielęgnacji ciała. Znajdziemy tu żele myjące, olejki pod prysznic, dezodoranty, kultowe mydła w kostce czy produkty do higieny intymnej. Oferta skierowana jest głównie do osób z delikatną, suchą i wrażliwą skórą. Nawet posiadacze skóry alergicznej, nadmiernie reaktywnej i atopowej znajdą tu coś dla siebie. Kosmetyki Roge Cavailles mogą być stosowane również przez najmłodszych. Wszystkie produkty są hipoalergiczne, nie zawierają drażniących składników.  Dostępne są w dobrych aptekach stacjonarnych i internetowych.


Dermo UHT- Ultrabogaty Olejek Myjący. Roge Cavailles


Moją największą ciekawość wzbudził Ultrabogaty Olejek Myjący Dermo - UHT do skóry bardzo suchej i atopowej. Formuła olejku jest opracowana przez dermatologów, by zapewnić skórze maksymalną ochronę i  skuteczną pielęgnację. Kosmetyk ma zadanie stymulować proces naprawy naskórka i łagodzenie uczucia swędzenia skóry. Dzięki aktywnym składnikom zmniejsza objawy zaczerwienienia skóry. Olejek może być stosowany do mycia ciała, ale i twarzy. Zarówno przez dorosłych jak i przez dzieci. Nie zawiera mydła ani parabenów. I oczywiście jest testowany klinicznie na atopowej skórze.


 UHT - Ultra Wysoka Tolerancja



INCI: Aqua, Magnesium Laureth Sulfate, Hydrogenated Starch Hydrolysate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Polysorbate 20, Bisabolol, Xylitol, Erythritol, Zingiber Officinale Root Extract, Perfume , Citric Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide



Ultrabogaty Olejek  Myjący Dermo UHT


Kosmetyk dostajemy w solidnym 500ml opakowaniu z plastiku. Praktyczna pompka ułatwia dozowanie. Butelka jest przezroczysta i ma jasnożółty kolor, ale sam olejek wewnątrz jest bezbarwny. Kosmetyk nie jest sztucznie perfumowany, a zapach ma przyjemny i delikatny. Konsystencja jest nietłusta!
Pod prysznicem, przyjemnie się rozprowadza na wilgotnej skórze. Pieni się delikatnie. Dwie aplikacje w zupełności wystarczają do umycia ciała. Obawiałam się nieco efektu po spłukaniu, bo nie lubię uczucia lepkości czy tłustej warstwy na skórze. Ale bezpodstawnie-  nic z tych rzeczy nie miało miejsca! Po osuszeniu ciała skóra była nietłusta, ale delikatna i miękka. Nie zaobserwowałam wysuszenia czy swędzenia skóry po umyciu. Po użyciu innych intensywniejszych żeli pod prysznic, moja skóra reaguje wysuszeniem i domaga się szybkiego użycia kremu, mleczka czy balsamu. Tutaj było inaczej.  Odżywienie i nawilżenie ciała po tym olejku było dla mnie wystarczające. Jedynie wysuszoną zimowymi miesiącami skórę na łydkach musiałam dodatkowo natłuszczać.



Roge Cavailles Ultrabogaty Olejek Myjący Dermo UHT


Olejek Dermo UHT stosowałam też do mycia twarzy. Moja cera jest mieszana, ale też bardzo wrażliwa. Szczególnie teraz, gdy wiatr i mróz na dworze, pojawiają się na niej zaczerwienienia, nadwrażliwość i suchość. Olejek poradził sobie świetnie! Stosowałam go wieczorem do zmycia z twarzy całodziennych zanieczyszczeń. Ładnie zmywał nawet delikatny makijaż, nie podrażniał nawet moich wrażliwych okolic oczu. Sprawdziłam to także zmywając tusz to rzęs ;) Daje radę, ale zwykle stosuję specjalistyczne produkty do demakijażu oczu. Kosmetyk kojąco działał na moje podrażnienia i zaczerwienienia skóry na twarzy. Miałam wrażenie, że poprawił kondycję mojej skóry na twarzy. Mróz i silny marcowy wiatr już nie był mi tak straszny.

Po miesiącu stosowania Olejku z przyjemnością stwierdzam, że się polubiliśmy. Polecam go osobom o bardzo suchej lub wrażliwej skórze, ale warto po niego sięgnąć również profilaktycznie - dla wzmocienia kondycji swojej skóry.



Więcej informacji o opisanym tu kosmetyku znajdziecie na producenta Roge Cavailles <klik> 




Komentarze

  1. Zapowiada się ciekawie, chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest z dozownikiem i to już wielki plus na pierwszy rzut oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dozownik jest dla mnie niezbędny w płynie do higieny intymnej, ale w kosmetykach pod prysznic niekoniecznie. Choć przy dozownikach młodszym członkom rodziny łatwiej jest dozować.

      Usuń
  3. Fajnie się zapowiada, ale nie dla mojej skóry niestety :/ Choć może dla dziecka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można używać go do każdego typu skóry. Dla dorosłych i dla dzieci.

      Usuń
  4. Ciekawy kosmetyk. Znam kogoś, komu mogę go polecić, bo sama nie mam skóry z problemami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyk jest dedykowany skórze problematyczne, ale można go używać też profilaktycznie, jako łagodny preparat do mycia

      Usuń
  5. Bardzo lubię z tej serii krem myjący, skóra jest po nim naprawdę nawilżona, ciekawa jestem jak sprawdzi się u mnie olejek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja teraz muszę wypróbować i krem. Lubię kremową konsystencję kosmetyków pod prysznic 😄

      Usuń
  6. Zauważyłam że moja córeczka ma bardzo wrażliwą skórę i ostatnio ją swędzi i wysypuje na udach. Myślisz że ten olejek byłby odpowiedni dla 8 letniego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej! Moja córka ma 7lat i też go używa. Ma baaaardzo suchą i podrażnioną drapaniem skórę. Olejek dobrze łagodzi uczucie suchości

      Usuń
  7. Nie znam tej firmy , ale warto się zainteresować :-) Podoba mi się to co o nich piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałem jeszcze o takich olejkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z takim kosmetykiem. Muszę kiedyś go przetestować ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty