REVITALIFT CICACREM L'OREAL




Kiedyś słyszałam, że zmarszczka tworzy się pięć lat wcześniej, zanim zobaczymy ją na skórze. Przyznam, że to stwierdzenie dość dobrze zapadło mi w pamięć i wtedy zaczęłam intenywniejszą pielęgnację przeciwzmarszczkową. Systenatyczne wklepywanie przeciwzmarszczkowego kremu pod oczy i antyzmarszczkowa pielęgnacja. Wiem, wiem, że natury nie oszukam i zmarszczek nie zlikwiduję, ale sensowną pielęgnacją opóznię nieco ich powstawanie i kto wie może zostanę staruszką o łagodnej linni zmarszczek



Moja skóra pod oczami ma już nieco zmarszczek, więc kremom pod oczy stawiam duże wymagania. Po dwóch tygodniach testu muszę go pochwalić. Krem jest baaardzo lekki i delikatny, jeśli chodzi o konsystencję. Szybciuteńko się wchłania i nie tłuści, więc korektor czy makijaż w okolicy oczu ma świetne podłoże. Nic potem nie spływa i nie zbiera się w zmarszczkach. Skóra po zastosowaniu kremu już po kilku minutach od wchłonięcia jest przyjemnie wygładzona. Jednocześnie pomimo widocznego wygładzenia i odświeżenia okolicy oczu krem nie podrażnia, nie szczypie i nie powoduje łzawienia. Tego właśnie szukam w kremach pod oczy




Moja cera należy do kategorii dojrzałych i lubię widzieć, że krem szybko działa. I tu duży plus! Już kilka minut po nałożeniu cera wygląda znacznie lepiej. Jest wyraźnie gładsza, przyjemnie napięta i lekko matowa. Bałam się, że po takim delikatnie wygładzającym efekcie będzie słabiej nawilżał, ale bezpodstawnie. Po dwóch tygodniach testu moja cera jest dobrze nawilżona. Krem mnie nie podrażnił,  choć moja cera czasami tak reaguje  na intensywnie działające kremy.
Dobrze współpracował z moim podkładem. Nie było rolowania, ciasteczkowania się czy spływania makijażu w ciągu dnia. Polecam z czystym sercem



Kremy na noc stosuję dużych dawkach. Nakładam gurbą, grubaśną warstwę, by moja dojrzała już cera mogła czerpać tyle ile potrzebuje. Ważne jest dla mnie przy kremach, aby nie podrażniały i nie zapychały porów. I abym rano widziała w lustrze twarz o kilka lat młodszą niż wieczorem.

Pierwsza pochwała za słoiczek, bo słoiczki L'Oreala uwielbiam. Konsystencja dość lekka i delikatna jak na krem nocny, ale po nałożeniu czuje się, że wchłania się wolniej i jest treściwszy od wersji na dzień.

W ciągu dwóch tygodni nie zaobserowałam podrażnień, więc jak dla mojej delikatnej cery to już jest sukces.

Chciałoby się coś napisać na temat obiecywanej przez producenta odbudowy zmarszczek, ale na takie efekty chyba jeszcze za wcześnie. Choć teraz mogę już przyznać, że rano cera po tej pielęgnacji wygląda przyzwoicie. Nie ma opuchlizny, twarz jest wyraźnie wygładzona, napięta i promienna. Mam to co chciałam - minus 5 lat o poranku ;)







W ciągu dnia skóra twarzy jest wystawiona na działanie niekorzystnych wpływów zewnętrznych, które naruszają jej barierę ochronną i przyspieszają starzenie. Krem regeneracyjny L’Oréal Paris Revitalift Cica Cream skutecznie odbudowuje w ciągu nocy barierę ochronną skóry i naprawia powstałe uszkodzenia.
Właściwości:
  • ogranicza objawy starzenia się skóry
  • wyraźnie zmniejsza widoczność zmarszczek
  • regeneruje barierę ochronną skóry
  • ujednolica strukturę skóry, czyniąc ją bardziej delikatną
  • ma lekką, nietłustą konsystencję
Skład:
  • wąkrotka azjatycka lub Centella asiatica – roślina o właściwościach regeneracyjnych, wykorzystywana w medycynie chińskiej
  • hipoalergiczny – odpowiedni także do skóry wrażliwej


Krem regeneracyjny na dzień przeciwko starzeniu się skóry L’Oréal Paris Revitalift Cica zmniejsza widoczność zmarszczek i zapewnia skórze natychmiastowe nawilżenie.
Właściwości:
  • minimalizuje występowanie drobnych linii i zmarszczek
  • pomaga odbudować barierę ochronną skóry
  • poprawia sprężystość skóry i ujędrnia ją
  • zapobiega odwodnieniu skóry i nadaje jej delikatność
  • ma lekką, nietłustą konsystencję
  • przetestowano dermatologicznie



Preparat do pielęgnacji oczu L’Oréal Paris Revitalift Cica Cream dba o okolicę oka i dostarcza jej potrzebnego odżywienia i nawilżenia.
Właściwości:
  • głęboko nawilża
  • wygładza linie i drobne zmarszczki
  • nadaje okolicy oczu młodzieńczy wygląd
  • dodaje skórze sprężystości
  • testowane oftalmologicznie
  • przebadano dermatologicznie









Komentarze

Popularne posty