SZCZUPŁĄ BYĆ

W sumie nie mogę narzekać: wymiary mam prawie idealne  176/95/ ... 
dalej już nie jest tak zupełnie idealnie, a raczej bardziej kobieco <3.
Kilka zbędnych kilogramów nie spędza jednak snu z moich powiek, 
ale zawsze coś można zrobić w kierunku zdrowszej, szczuplejszej sylwetki.
 Zwiększenie aktywności - owszem - zawsze chętnie, 
ograniczenie ilości jedzenia - z tym u mnie bywa trudniej bo baaardzo lubię jeść :D 
Niedawno skusiłam się na wypróbowanie 
preparatu z naturalnym błonnikiem pokarmowym, 
który bardzo silnie chłonie wodę i wielokrotnie zwiększa swą objętość w żołądku. 
Zmiejsza się przez to uczucie głodu i  wielkość zjadanych posiłków.

 Oto i on suplement diety Mannodis 500.




Wystarczy popić 1 lub 2 kapsułki przeparatu szklanką wody
 ok pół godziny przed posiłkiem.
W moim przypadku, apetyt miałam taki sam :) ,
 ale porcja jaką zjadałam rzeczywiście była mniejsza. 
Wcześniej poczułam już sytość. 
Nie mogę powiedzieć, że schudłam po kilkudniowej kuracji preparatem Mannodis, 
ale rzeczywiście odczuwałam mniejszą potrzebę jedzenia. 

Jeśli też macie ochotę wypróbować za darmo ten preparat 
lub więcej o nim poczytać zapraszam na stronę: 


Po wypróbowaniu trzeba wypełnić ankietę - opinię, 
ale też dodatkowo można za to dostać upominek.
Do wyboru jest czekolada bezcukrowa,
słodzik bezcukrowy lub kolejny zestaw Mannodis 500.
Ankieta po wypróbowaniu

Organizator akcji prosi też o polubienie na ich fangage'u
jednego z postów z informacją o testowaniu :)
 Fanpage Mannodis 500

Komentarze

  1. Jestem ciekawa jego działania :) Wiem ze nie ma bez ciężkiej pracy cudownych środków ale może przynajmniej mała pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście raczej jako mała pomoc, bo preparat nie odchudza sam w sobie. Aktywność, niskokaloryczna dieta plus dodatkowa pomoc Mammodisu ;) , wtedy rzeczywiście możnaby czegoś się spodziewać.

      Usuń
  2. otrzymałam próbki jak narazię nie widzę żadnej zmiany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zmiany w wadze, wiadomo, trzeba poczekać dłużej, ale i tak trzeba połączyć to z niskokaloryczną dietą.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty