PORCJA RADOŚCI




Mamooooooooo
chętnie zjadłbym coś 
czego nigdy wcześniej nie jadłem...

Takie słowa słyszę w domu dość często.
Z jedzeniem moje dzieci raczej nie mają problemu,
ale nawet to co dobre i bardzo dobre często się nudzi
i poszukujemy różnych pysznych nowości,
które urozmaicają codzienne posiłki i przekąski.


 Kilka tygodni temu na rynku pojawiły się nowe jogurty Jogobelli.
Duuużo nowych jogurtów w różnych wariantach.
 Oczywiście zagościły już w moim domu








 Dzięki udziałowi w projekcie zorganizowanym przez TRND i ZOTT
mogłam poznać wiele ich wariantów.


Pierwszy rodzaj to JOGOBELLA 8 ZBÓŻ

w składzie
owies, orkisz, żyto, jęczmień, pszenica, ryż,
proso, gryka

Lubię jogurty z dodatkiem zbóż,
a spośród tych smaków Śliwkowy jest moim faworytem.

Jak zwykle u Jogobelli  jogurty te są z duuużym dodatkiem owoców.



200g smacznego jogurtu!




Drugi rodzaj to JOGOBELLA BREAKFAST
Te jogurty różnią się smakiem samego jogurtu
(brzoskwinia, truskawka, banan, jagoda),
 jak i mają trzy różne wersje dodatków:
Tropikalne Musli, Chrunchy z Czekoladą  i Orzechowe Musli i

Oczywiście dzieciom ten rodzaj spodobał się najbardziej





Trzecia wersja to JOGOBELLA MUSLI 
z dodatkiem... musli ;)
Wypróbowaliśmy cztery dostępne smaki:
truskawka-banan
jabłko-gruszka
malina-ananas
i mój ulubiony winogrona-figa.



Muszę przyznać, że te jogurty są dosyć słodkie
i dla mnie taka mała porcja jest jednocześnie i przekąską i deserem :)
Jeden jogurt ma wagę 150g

Jeśli lubicie wczytywać się w skład  zerknijcie poniżej







Trochę kalorii jest, prawda?
Ale to bardzo smaczne kalorie i dzięki dodatkom zbożowym sycą nas na dłużej,
i zarówno na śniadanie czy popołudniową przekąskę 
są miłym urozmaiceniem diety 

Polecam!



**************************
 


Muszę przyznać, że testowanie tych jogurtów było rzeczywiście dużą porcją radości 
dla mnie moich bliskich i znajomych.



Wśród tych wszystkich wariantów każdy znalazł coś dla siebie, 
swoją własną porcję radości.



Kochani, a jaką porcję radości Wy sobie ostatnio zapewniliście?
Rozpieszczajcie się w te jesienne dni...






*** by trzykrotka

Komentarze

  1. Mój ulubiony to też ze śliwką oraz musli malina-ananas :-) zresztą wszystkie są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony z tutaj zaprezentowanych Jogobella Breakfast Tropikalne musli !!!! Mmmmpycha <3
    Oczywiście,że się rozpieszczam szczególnie jesienią,gdy jest ponuro za oknem deszcz jogurt na poprawę dobry jest!!!
    Iwona Maziarz

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony to Breakfast Choco Crunchy banan #porcjaradosci

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam serce i smak skradł jagodowy<3. Mojemu dziecku tak zasmakował, że naprawdę woow. 8 zbóż super, dla nas najlepszy, nie udało mi się zdobyć wszystkich smaków - 8 zbóż bardzo duży problem x znalezieniem, wszędzie wykupiony.
    Kampania bardzo pyszna, kolorowa i wesoła. My mamy problem ze zdjęciami bo znajomi nie chcą udostępniania zdjęć z jogurtem:D. Ale do jedzenia to każdy chętny :D . Pyszne. Mi kilka osób zakręconych na zdrowym jedzeniu zwrocilo uwagę, na wysoką pozycję cukru w składzie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty