czwartek, 30 marca 2017

WIOSNA Z ZALANDO / ZALANDO STYLE


Wiosna wiosna wiosna!

Dla mnie to najulubieńsza pora roku!
Pobudka do życia po jesienno - zimowym okresie, wiosenne porządki, wietrzenie szaf i robienie miejsca w domu na wiosenne zakupy. Nowe, lekkie ciuszki, buty w modnym fasonie, stylowe dodatki, obowiązkowa zmiana fryzury czy koloru włosów. Która z nas tego nie lubi?

W tym roku wiosenną niespodzianką jest dla mnie udział w projekcie Zalando zorganizowanym przez firmę TRND.




Często biorę udział w różnego rodzaju projektach i kampaniach. Ba! mogłabym nawet powiedzieć, że bycie Ambasadorką to moje hobby , ale ten projekt ucieszył mnie wyjątkowo. Dlaczego? Bo mogę poznać nowy dla mnie sklep internetowy Zalando, wypróbować jak robi się tam zakupy, przyjrzeć się i zaopiniować stronę sklepu. Oczywiście mogę jako Ambasadorka upatrzyć sobie coś fajnego ze strony sklepu i podzielić się ze znajomymi informacjami o sklepie i atrakcyjnym rabatem.


Z taką oto paczką Ambasadorki rozpoczęłam projekt Zalando!
Bon upominkowy dla mnie, rabaty dla znajomych, torba shopperka, i zestaw do papierkowej roboty czyli książeczka na opinie znajomych i przewodnik z informacjami o projekcie.





Sklep Zalando to moda dla każdego i na każdą okazję, 
zawsze z darmową dostawą, zwrotem i gwarancją 100 dni na zwrot. 
 
W przesyłce z zakupami już otrzymujemy specjalną naklejkę adresową, 
by ewentualna wysyłka zwrotna była bezproblemowa.


Zakupy w Zalando



Tak, tak kochamy zakupy, ale na stronie sklepu jest wprost tysiące ciekawych propozycji, co by tu wybrać.... Zauważyłam fajną opcję dodawania produktów do Listy Życzeń, tak to z pewnością się sprawdza, bo trudno jest wybrać coś w pięć minut! Więc wstępnie wybrane ciuszki czy akcesoria zapisujemy na naszą chciejlistę, by wrócić do nich raz jeszcze i przemyśleć zakup przed złożeniem zamówienia.
Przyznam szczerze, że ja dość szybko upatrzyłam sobie super botki w koniakowym kolorze, o jakich marzyłam. W dodatku miały tak atrakcyjną cenę, że hoho! 130 złotych! Chcesz je zobaczyć? <KLIK> 
Oooo, a teraz są jeszcze tańsze!


Już, już byłabym gotowa do złożenia zamówienia, gdyby nie fakt, że chłodne dni się kończą, i z noszeniem ich musiałabym poczekać do jesieni.... Nieeee, taka przyjemność odłożona w czasie mnie nie skusiła...



 Postanowiłam nieco zawęzić swoje poszukiwania filtrując produkty wedle kilku z proponowanych opcji : Marka, Kolor, Cena, Rozmiar, Materiał, Kolekcja, Okazja, Rabat, Długość, Wzór, Nowość, Okazja 


Zastanawiałam się nad klasyczną bluzeczką z fajnym dekoltem, w odcieniu zgaszonej zieleni lub pudrowego różu. taki róż jest teraz w modzie, ale ta zieleń bardziej pasuje do mojego typu urody. Fajna jest, ale czułam, że to jeszcze nie to......... Chcesz ją zobaczyć? <KLIK>




Wpadłam do działu z torebkami i wiedziałam, że tu właśnie kupię coś dla siebie!
Wypatrzyłam dla siebie czerwoniastą, pojemną torbę Even & Odd . Za 103 złote.
Trochę się niepokoiłam, czy aby odcień czerwieni będzie taki, jak na sklepowym zdjęciu, czy będzie starannie wykonana i czy polubimy się od pierwszej chwili gdy trafi w moje ręce...

Przesyłkę zamówiłam bezproblemowo, czas dostawy to 3-5 dni, ale w moim przypadku trwało to dwa dni i już torebka zagościła w moim domu.

Okazało się, że moja torba starannie wykończona, pojemna tak jak lubię, czerwień idealnie czerwona.
Zakup udany! Mam nadzieję, że posłuży mi ze dwa sezony albo i dłużej.






Prawdę mówiąc, kobiety codziennie sięgają po inną torebkę, ale ja nie rozstaję się ze swoją od kilku dni. Zabrałam ją na spacer, w takie fajne miejsce w centrum Warszawy. Taaaak, zdjęcie z terenu Mokotowa, może ktoś poznaje tę okolicę?





W mojej torbie mieszczą się dziś się moje różne różności: kosmetyki, wiosenna apaszka, butelka wody, przekąski dla dzieci, drobne zakupy i telefon - jak skończę  pstrykać te fotki ;)  A jeśli trzeba, to i dokumenty formatu A4 też byłyby w niej bezpieczne, więc mój zakup sprawdziłby się też jako torba do pracy.

Och jak miło, już wiosenne słoneczko przygrzewa, chyba pora kupić sobie lżejsze buty...
Może upatrzę sobie jeszcze coś fajnego w tym Zalando...




**************

Jeśli masz ochotę zerknij jak się prezentuje moja torebka w innych wersjach kolorystycznych <KLIK>
Ooooo, dobrze, że kupiłam ją wcześniej bo była w niższej cenie!

 


11 komentarzy:

  1. Śliczna torebka, właśnie coś podobnego szukam dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznusia :) i ta soczysta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😊
      Odcień w rzeczywistości jest zbliżony do tego na pierwszym zdjęciu, a może jest jeszcze nieco ciemniejszy. W plenerze słońce 🌞 trochę zmieniło odcień na ciepły i jasny.

      Usuń
  3. Piękne ujęcie kochana - torebka cudna :) Ja sukienkę zamówiłam ale ciasna że tak powiem w cyckach ;) I musze wymienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe slówko ❤
      Fajnie Ci, że masz duże cycki😂!
      A sukienkę na pewno dopasujesz za drugim razem. I pisz szybko posta bo czekam na Twoje stylizacje

      Usuń
    2. Fajnie Ci, że masz duże cycki😂! ::::)

      Usuń
  4. Super torba :) Ja zamówiłam też coś tylko dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, ja również dzięki portalowi TRND rozpocząłem wiosnę z Zalando :)
    Zalando to moda dla dużego, małego i na każdą kieszeń. Wszystkie zakupy mogę zrobić bez wychodzenia z domu. Obsługa aplikacji Zalando jest banalnie prosta. Dzieki temu moge skompletować swój zestaw idealny bez wychodzenia z domu. Dużym plusem jest również darmowa wysyłka oraz możliwość darmowego zwrotu w ciągu 100 dni. Jeżeli chodzi o ceny to przekrój jest naprawdę różny- od parunastu złotych nawet do paru tysięcy, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Ciuchy, obuwie, akcesoria- jednym słowem kolorowy zawrót głowy. Po wielu godzinach oglądania ciuchów, zdecydowałem się zrobić prezent dla żony i syna- żonie zamówiłem sukienkę hmm a może spódnicę :) a synuś dostał super bluzę z supermanem. Rodzinka była zachwycona i nie spodziewała się prezentów :) Żona była zachwycona bardzo dobrą jakością materiałów z których sukienka i bluza zostały uszyte. Pewnie jeszcze nie raz zrobię zakupy w Zalando.
    #wiosnazzalando

    OdpowiedzUsuń