ALKOHO-LOVE PRZESYŁKI

Niedawno brałam udział w Teście Smaku Polaków organizowanym przez Faktorię Win.
Do wygrania było w sumie aż 1500 win. 
Udało mi się, choć i konkurencja  była duża.

Dostałam wino musujące  JAUME SERRA 
wybrane na podstawie moich odpowiedzi 
w ankiecie o upodobaniach i smaku.
Rzeczywiście, zdecydowanie wolę wina lekkie i białe,
 ale bąbelki raczej okazjonalnie.
Tak więc jeszcze kilka tygodni poczeka na okazję i degustację.




Winko więc czeka... 
a tymczasem mogłam wypróbować Metaxę Honey
wygraną w konkursie na Facebooku




Piwo wygrane w konkursie "Odkryj Brackie Pils" też zniknęło dość szybko...




 I przesyłka Mojego Wyborowego Ambasadora 
z limitowaną serią 
Wyborowa Polski Ziemniak
i Wyborowa Polska Pszenica.
Testowanie w tempie umiarkowanym ;)





Przyznam szczerze, że czystej wódki nie pijam. 
Wolę raczej wódki smakowe lub w drinkach, 
ale w ramach akcji ambasadorskiej skusiłam się na kilka kieliszków.

W akcjach testowania nieustannie biorę udział, ale smak czystej wódki???
To nie lada wyzwanie zaopiniować 3 rodzaje Wyborowej. 
Może ktoś z Was próbował . 
Co o nich myślicie? 


Komentarze

  1. Hehe ja to wodki nie pije bo u mnie przykre skutki ale wygrać fajnie bo chociaż dla gosci warto mieć A w faktorii się nie udało Za slabo pisałam chyba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty