W POSZUKIWANIU DOSKONAŁOŚĆI




Często zastanawiam się nad zakupem doskonałego środka do prania. Skutecznego, łatwego w dozowaniu, zapewniającego białym tkaninom śnieżną biel, i długotrwałą ochronę tkaninom kolorowym.
Niedawno za pośrednictwem strony EverydayMe zostałam Ambasadorką marki Vizir Go Pods.
Otrzymałam do wypróbowania dla siebie i znajomych innowacyjne kapsułki piorące.
Kapsułki są łatwe w użyciu, nie trzeba myśleć o dozowaniu, ryzyku rozlania płynu, czy odmierzaniu własciwej ilości proszku i ewentualnym rozsypywaniu go wokół pralki- co w moim przypadku niestety często się wcześniej zdarzało :-)
Jedna kapsułka wystarcza na upranie 5 kg ubrań.
Ważne jest, aby pamiętać, że kapsułkę wkładamy do PUSTEJ pralki, na dno, a dopiero póżniej wkładamy ubrania. Taka kolejność zapewnia kapsułce idealne warunki do szybkiego rozpuszczenia się.

Testuję VizirGoPods już przy kolejnym praniu i jestem baaaardzo zadowolona z efektu.
Vizir poradził sobie nawet ze spodniami syna, który szczęśliwy, lecz wyjątkowo pobrudzony wrócił z zabawy paintballowej. Zwykle przy plamach takiego typu dodaję dodatkowo odplamiacz, tym razem postanowiłam sprawdzić skuteczność samej kapsułki. Byłam mile zaskoczona, po plamach nie było ani śladu!!!

Tak wyglądała moja przesyłka- Paczka Ambasadorki Vizir Go Pods:
Dla mnie pudełeczko z kapsułkami, przewodnik projektu i list powitalny:




Dla 25 znajomych dostałam do rozdania pudełeczka z kapsułką VizirGoPods i ulotki.



W zamian znajomi wypełniają krótkie badanie opinii


Jestem zadowolona z kapsułek Vizir i z udziału w projekcje!

Komentarze

Popularne posty