MOJA KASIA, KASIEŃKA




Niedawno dowiedziałam się, że udało mi się 
zakwalifikować do kolejnej smakowitej kampanii.
Tym razem, dzięki agencji Talk Marketing,
 będę miała przyjemność poznać i rekomendować znajomym KASIĘ- margarynę do pieczenia.
Wprawdzie Kasia jest na rynku od ponad 20 lat i znają ją niemal wszyscy, ale kampania dotyczy nowej wersji 
czyli Kasi Extra - Maślany Smak.


Wczoraj wieczorem dostałam wyczekiwaną przesyłkę 
Paczkę Talk Agentki.
W białej torbie termicznej znalazłam
  •  8 opakowań Kasi o maślanym smaku
  • informator Talk Agenta, pełen przepisów i informacji o produkcie
  • 12 ulotek dla znajomych






No tak, 
na zdjęciu jest tylko 7 opakowań Kasi , 
bo jedno już odnalazło swoje zastosowanie-
- dzisiaj znowu smażę domowe pączki- tym razem z Kasią!

Oczywiście niebawem dołączę smakowite fotki :-)


Oto i moje pączusie:


Kasia spisała się na medal, pączusie udały się delikatne, puszyste i wyjątkowo aromatyczne!  

Powiązane wpisy:

http://dyplomacja-i-lowy.blogspot.com/2015/11/przysmak-godny-krola.html 

http://dyplomacja-i-lowy.blogspot.com/2015/11/wypieki-z-kasia-dzis-przygotowaam-dla.html  





Komentarze

Popularne posty