CHEESE SNACK OD TRND




Zostałam Ambasadorką projektu Cheese Snack.
Otrzymałam od organizotora projektu - TRND pyszny zestaw serowych przekąsek dla dzieci.





 Cheese Snaki w dwóch wariantach: o naturalnym serowym smaku i w wersji o smaku ketchupu.




W paczce była również pomysłowa kolorowanka do złożenia trójwymiarowego obrazka.





Oraz literatura: czyli przewodnik po projekcie, książeczka do badania opinii znajomych i list powitalny.





Moje dzieci bardzo lubią serowe przekąski i udział w projekcie bardzo ucieszył caaaałą moją rodzinę!

.
Cheese Snack to zdrowa przekąska serowa, która dostarcza pełnowartościowego białka i wapnia.
Dużym plusem jest to, że nie jest tak słona jak inne żółte sery.
Cheese Snack polubiłam za ich naturalny skład:
-brak sztucznych barwników
-brak konserwantów
-brak sztucznych aromatów
Każdy paluszek jest oddzielnie zapakowany, co przedłuża jego trwałość po otwarciu opakowania.
Jest to świetna alternatywa dla tradycyjnej szkolnej kanapki.
Moje dzieci chętnie zabierają je do szkoły jako drugie śniadanie.

No i  Cheese Snaki mają jeszcze jedną ważną cechę: FAJNOŚĆ- dzieciaki bardzo lubią rozdzielać pojedyńczy paluszek serowy na niezkończenie wiele małych cząstek.
Dla nas dorosłych jest to niepojęte, gdyż zjadamy takie przekąski tradycyjnymi kęsami,
ale dla dzieci rwanie sera to przyjemność i jedyny słuszny sposób zjadania tego smakołyku :-D


Projekt Cheese Snack to mój drugi projekt w TRND,
muszę pochwalić organizatorów szybkie odpowiedzi na maile
i pomoc dla początkującej u nich Ambasadorki :-)
Polecam projekty w TRND!

Komentarze

Popularne posty