TESTOWANIE NA iBEAUTY

Kilka dni temu na stronie iBeauty pojawiło się podsumowanie
 z testowania podkładu Air Mat firmy Bourjois.

Udało mi się kilka tygodni wcześniej dostać 
do grona 50-ciu testerek.
Zerknęłam na opinie testujących 
i już opinia wybrana jako pierwsza 
wydała mi się znajoma :) 


 Air Mat posiada dwie najważniejsze dla mnie zalety podkładu: 
lekkość i dobre matowienie. 
Sprawdził się doskonale!


Oto i mój bohater testu: 




Do testowania na iBeauty zgłaszałam się w sumie kilka razy 
i wcześniej testowałam 
Zestaw Pantene Intensywna Regeneracja
(szampon i odżywka) 



i tusz do rzęs Bourjois 
 Twist Up the Volume- Ultra Black Edition




W zamian za produkt do testowania trzeba wypełnić jedynie ankietę na temat produktu.
Testowanie przyjemne i niekłopotliwe :)
 

Komentarze

Popularne posty