LUKSUS, NA KTÓRY CIĘ STAĆ



Z okazji 20-lecia istnienia sieci Biedronka w Polsce 
zorganizowanych było kilka wyjątkowych konkursów z olbrzymią ilością cennych nagród. 

Lubię wszelakie konkursy, ale nie brałam udziału we wszystkich ;-). 

Najbardziej spodobał mi się konkurs
"Luksus, na który Cię stać"
organizowany przez firmę Schwarzkopf & Henkel.

W ciągu każdego z 7 dni konkursu można było wygrać 
jeden z 1000 zestawów kosmetyków o wartości 200 zł.. 

Wysłałam 2 zgłoszenia i dwa razy moja odpowiedź konkursowa została nagrodzona.


Wczoraj dotarła pierwsza paczka z nagrodą


i listem gratulacyjnym



Chyba najbardziej luksusowa w tym zestawie
jest seria Essence Ultime 
zawierająca upłynnione kryształki.
 Dostałam szampon, odżywkę klasyczną i odżywkę w spray'u
dzięki którym moje włosy będą lśniły blaskiem  i łatwo się rozczesywały.

Serię tę reklamuje Claudia Schiffer:

"I want my hair shine in the spotlight!
That's why every day I add extra glamour with Crystal Shine"




Seria Gliss Kur - przyjemny zapach już mi się podoba :-)
 Zapewnia miękkość i blask i przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek.




Coś dla moich milusińskich




Syoss- lakier i pianka- bardzo praktyczne  :-)




Szampon z fito-kofeiną wzmacniający, aktywujący do włosów delikatnych
oraz lekka odbudowująca odżywka w sprayu z keratyną- mmmm pachnąca przyjemnie!



Żele pod prysznic



Pasty do zębów klasyczna i w wersji 2w1 (pasta i płyn)


Dużo radości z takiej paczki, cała rodzinka zachwycona.
Oczywiście czekamy niecierpliwie na drugi zestaw :-D



Komentarze

Popularne posty