NA JESIENNE WIECZORY

Jakiś czas temu brałam udział w konkursie fotograficznym 
organizowanym przez Ahmad Tea London.
Fotografia nie jest moją mocną stroną, 
ale kreatywność zdjęcia zdobyła uznanie jury, 
a ja stałam się dzięki temu posiadaczką takiego zestawu herbat.


  
Zazwyczaj pijam herbaty czarne i te muszę pochwalić, 
są rzeczywiście w najlepszym gatunku, 
wyraziste w smaku, esencjonalne.
Z herbat aromatyzowanych najbardziej przypadła mi do gustu Peach & Passion Fruit.
Jej aromat nie jest zbyt dominujący,
czuje się więc smak prawdziwie czarnej herbaty 
z przyjemną owocową nutą. 



W długie jesienne wieczory lubię rozgrzewać się mocną herbatą Afternoon Tea.
Dodaję do niej nieco cynamonu, goździków i plasterek pomarańczy
Pysznie smakuje i poprawia nastrój w jesienne dni :-)



Warto zajrzeć na stronę firmową Ahmad Tea 
można tam znaleźć ciekawe bombonierki ze skomponowanym zestawem różnych rodzajów herbat 
czy też herbaty w oryginalnych puszkach,
 np. takich jak mój Londyński Autobus :-)

Widziałam też w popularnym hipermarkecie odmiany typowo świąteczne- idealne na prezent.

 http://www.teatea.pl/pl/producer/125/ahmad-tea.html

Komentarze

Popularne posty