WYPIEKI Z KASIĄ





Dziś przygotowałam dla moich bliskich
 domowe ciasto drożdżowe z serem, rodzynkami i kruszonką.

Będzie idealne na popołudniowe spotkanie 
przy kawie z przyjaciółmi, 
a dzieci chętnie je zjedzą na kolację popijając szklanką mleka.

Jak zwykle upiekłam duuuuużą porcję,
więc wystarczy także na jutrzejsze drugie śniadanie do szkoły 
a i mąż się ucieszy ze słodkiej paczuszki do pracy :-)



Oczywiście do pieczenia ciasta, oraz przygotowania  kruszonki użyłam margaryny Kasia Extra Maślany Smak, 
którą otrzymałam w ramach kampanii z Talk Marketing.

Margaryna Kasia w nowej wersji 
ma przyjemny maślany smak i aromat. 

Muszę też pochwalić, że Kasia 
( i inne margaryny i tłuszcze do smarowania Unilever) 
są produkowane bez użycia częściowo utwardzonych olejów roślinnych, które jak wiadomo 
przyczyniają się do wzrostu poziomu "złego cholesterolu". 

Poza tym, Kasia jest wzbogacona o dodatek witamin A, D i E, 
które nie są wrażliwe na wysoką temperaturę, 
dlatego są obecne także w upieczonym cieście.

Moi bliscy oczywiście będą cieszyć się pysznym smakiem,
 a ja lubię mieć świadomość, 
że jest to też zdrowy smak :-) 

Powiązane wpisy:

Jabłkowe róże 

Sernik Królewski 

Kasia 







Komentarze

Popularne posty