FROSTA W MOJEJ KUCHNI





Gotowanie od zawsze sprawia mi dużą przyjemność 
i chętnie sama przyrządzam dania od A do Z. 
Czasami jednak, gdy poświęcę więcej czasu na inne życiowe przyjemności, 
nagle się okazuje, że wszystkie brzuchy w domu są puste i jedzenie potrzebne jest natychmiast! 

Potrzebne jest danie gotowe!

Czasami korzystam z takich kulinarnych ułatwień, ale zawsze staram się patrzeć, 
czy aby na pewno danie szybkie jest wartościowe 
i czy z czystym sumieniem mogę je podać także swoim dzieciom.

Mrożenie to jeden z lepszych sposobów na zachowanie wartości odżywczych 
w przechowywanych daniach, 
więc łaskawym okiem patrzę na dania mrożone.

Jeśli dodam do tego staranność w doborze składników
i najwyższą dbałość o przyjazny skład:
 bez sztucznych polepszaczy czy barwników, 
to jestem jak najbardziej za!


Jedną z marek, której mrożone produkty mogę polecić jest FRoSTA.

Po pierwsze marka baaardzo starannie dobiera składniki swoich dań, 
wyszczególniając precyzyjnie ich skład na opakowaniu.

Po drugie ma bardzo bogaty asortyment ciekawych dań, 
który nieustannie się powiększa.


W związku z moim udziałem w czwartej edycji akcji Frosterzy,
otrzymałam od firmy do wypróbowania taki oto zestaw mrożonek:










*************************



Burgery ze szpinaku z mozzarellą i czosnkiem



Burgery zaskoczyły mnie pozytywnie 
fajnym doborem przypraw, soczystością i wyrazistym smakiem.
Po usmażeniu na patelni zyskują na kaloryczności
 i nieco tracą na kolorowym wyglądzie,
ale można je także upiec w piekarniku.

 Niezależnie od sposobu przygotowania zachowały swój kształt, nie rozpadały się.
 Bez problemu, mogłam umieścić burgera w bułce z dodatkami.
choć prawdę mówiąc wolę je w wersji bez bułki,
np. tak po prostu z małą porcją sosu serowego.

Szpinak&mozzarella&czosnek w wersji Frosty smakują super!
Jak dla mnie z efektem WOW!


Jeśli chodzi o składniki...

Skład: warzywa 56% (szpinak 28%, ziemniak, papryka czerwona, cebula), 
mąka pszenna, mąka z pszenicy durum, ser mozzarella 7%, 
ojej słonecznikowy, jajo, czosnek 2%, skrobia ziemniaczana, 
sól, bazylia drożdże, pieprz czarny, gałka muszkatołowa.


Początkowa moja reakcja po przeczytaniu listy składników:

Jak to, co tu robią ziemniaki na drugim miejscu?

Po chwili zastanowienia przypomniałam sobie
jak ja robię burgery z kalafiora i jakie cuda wyczyniam,
aby trzymały one przyzwoitą zwartą postać.
Ja dodaję zamiast ziemniaków jajka i bułkę tartą.
Tak więc baza ziemniaczana u Frosty jest jak najbardziej OK.

Moja ocena 5/5





*************************




Burgery z brokuła i kalafiora z pietruszką



 Delikatnie przyprawione, przyjemne w smaku, niezłe.
Oko i podniebienie cieszy dodatek kolorowej papryki i ziaren soczewicy.
Ja jednak jako osoba szpinakolubna zdecydowanie wolę tę pierwszą wersję.
Burger dobrze smakuje podany na talerzu zamiast porcji mięsa czy warzyw,
choć niektórzy oczywiście lubią wersję z bułą 


Skład: warzywa 71% ( ziemniak, brokuł 19%, kalafior 18%, 
gotowana brązowa soczewica 6%, papryka czerwona, cebula), 
mąka pszenna, mąka z pszenicy durum, ser mozzarella 7%, 
ojej słonecznikowy, jajo, czosnek, pietruszka, skrobia ziemniaczana, 
sól, drożdże, pieprz czarny, gałka muszkatołowa.


Czy będę kupować te burgery?

Moim zdaniem lepiej się sprawdzą one w kuchni singli lub w rodzinie dwuosobowej.
 Jest to urozmaicenie w codziennej diecie, atrakcyjne w smaku i praktyczne w przygotowaniu,
jednak w mojej dużej rodzinie gościć będą raczej okazjonalnie.
Na obiad czy przekąskę dla caaałej rodziny
musiałabym kupić naprawdę sporej wiekości karton!

Z pewnością zaś skorzystam z podpowiedzi Frosty
i wzbogacę skład swoich domowych warzywnych burgerów :)

Moja ocena 4/5 





****************************



Mintaj w panierce z dzikim czosnkiem




Jeśli chodzi o rybę w paniece to Froście można zaufać!
Rybka smakuje jak rybka, a panierka nie odkleja się, 
jest chrupiąca i co najważniejsze nie ma w niej glutaminianów
ani innych sztucznych dodatków.
Dziki czosnek nadaje jej oryginalnego smaku!
Na szybki obiad dobrze jest mieć ją w domowej zamrażarce.
Polecam :)

Moja ocena 5/5



******************************


Jeśli macie ochotę na wypróbowanie, to szukajcie Frosty w sklepach
a jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o asortymencie 
czy standardach marki 
to zapraszam na stronę producenta  ------>  Frosta


P.S. Burgery burgerami, ale w dania z ubiegłorocznej akcji Frosterzy,
do dziś goszczą w mojej kuchni!
 Kto nie pamięta zapraszam zerka   ------>   tutaj


Oczywiście, wiem, wiem, wiem,
że Wy świetnie radzicie sobie w kuchni,
ale jeśli czasaaaaami korzystacie z gotowych mrożonek,
to jakie dania wybieracie?


 

Komentarze

  1. Jestem ciekawa zwłaszcza tych burgerów ze szpinakiem i Mintaja z dzikim czosnkiem :) Musi być pysznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować!
      A i samemu można też poeksperymentować a podobnymi burgerami. Tak czy siak, z pewnością będzie smacznie ;)

      Usuń
  2. Chętnie wypróbowałabym burgery z kalafiora ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty