ODŻYWKA KERATYNOWA GAL



Jakiś czas temu stałam się posiadaczką takich oto maleńkich rybek.
Przyznam szczerze,
że akwarystyka, jak na razie, jest mi obca,
a te rybeńki to ... kosmetyk.
Cudowny kosmetyk zamknięty w maleńkiej kapsułce.







Dokładnie mówiąc jest to....

Odżywka keratynowa do rzęs, brwi i paznokci



Odżywka keratynowa GAL


Cechy kosmetyku:


  • wspomaga regenerację brwi i rzęs oraz płytki paznokci
  • Ma właściwości antyseptyczne i kojące, łagodzi m.in. objawy ukąszeń meszek, komarów i kleszczy
  • Zawarte w preparacie witaminy A i E wykazują właściwości ochronne i pielęgnacyjne dla komórek wzrostowych włosów, paznokci i naskórka
Doskonały kosmetyk do pielęgnacji paznokci, brwi i rzęs. Głównymi jego składnikami są: kompozycja Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych, witaminy A i E oraz olejek z drzewa herbacianego. Działanie NNKT nakierowane jest na ochronę przed czynnikami zewnętrznymi i wspomaganie regeneracji włosów i płytki paznokci. Kompozycja witamin A i E wykazuje właściwości ochronne i pielęgnacyjne dla komórek wzrostowych włosów, paznokci i naskórka.
Olejek z drzewa herbacianego, dzięki swoim właściwościom antyseptycznym i kojącym, spełnia ważne zadanie profilaktyczne w codziennej pielęgnacji ciała – usuwając z powierzchni ciała bakterie i grzyby, przygotowuje je do lepszego wchłaniania innych substancji odżywczych i pielęgnacyjnych. Jego właściwości kojące znalazły zastosowanie w łagodzeniu objawów ukąszeń meszek, komarów i kleszczy.
Regularne stosowanie preparatu zmniejsza konieczność wykonywania tradycyjnego manicure. Przed nałożeniem lakieru na płytkę paznokciową wystarczy zetrzeć nadmiar odżywki delikatnym preparatem odtłuszczającym. Trwałość lakieru na właściwie pielęgnowanej płytce paznokciowej jest znacznie większa, a sama płytka ulega wzmocnieniu. Skórki wokół paznokci stają się delikatniejsze i wolniej narastają. Właściwa i regularna pielęgnacja brwi i rzęs powoduje, że stają się gęstsze, grubsze i bardziej elastyczne.

Skład: Ricinus Communis Seed Oil, Gelatin, Glycerin, Oenothera Biennis Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl cinnamaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Citronellol, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, CI 42051.





Moja opinia :

Kosmetyk zaskoczył mnie przede wszystkim ciekawą formą, 
miłą dla oka i jednocześnie sprzyjającą świeżości kosmetyku. 
Odżywka w mini porcjach "na raz" zachowuje swoje właściwości podczas całej kuracji. 
Każda porcja jest świeża i czysta.

Jednorazowo, aby użyć odżywki trzeba ukręcić rybce ogonek ;)
i delikatnie wycisnąć na palec kroplę olejku. 
Palcem delikatnie smarowałam rzęsy i brwi.
 Olejek pachnie dość intensywnie- rycynowo, więc nieco obawiałam się, 
czy przy zetknięciu się z okolicą oczu nie będzie efektu OJOJOJ czy AUĆ. 
Ale nie, kosmetyk nie powoduje żadnych podrażnień w momencie aplikacji.

 Kolejna kropla przeznaczona była dla paznokci i skórek.
Tutaj poświęcałam nieco dłuższą chwilę na masowanie skórek.
Następna odrobinka przeznaczona była na paznokcie u stóp.
Ku mojemu zdziwieniu z jednej małej rybki zostało jeszcze nieco, 
więc końcówkę przeznaczyłam na posmarowanie skóry na piętach i łokciach,
bo tam odżywienia nigdy za wiele.

 Po nałożeniu odżywka pozostawia lekko tłustawą warstwę, 
więc polecam stosować ją wieczorem.
Odżywka ma więcej czasu na działanie.



Odżywka keratynowa do rzęs, brwi i paznokci GAL

A jak efekty ? 

Jeśli chodzi o brwi, to tu zauważyłam znaczną poprawę, 
bo przyznam szczerze nie stosowałam wcześniej żadnych preparatów 
odżywiających czy pielęgnujących do brwi.
Moje brwi są dość bujne, więc zazwyczaj skupiam się na ich regulacji i dyscyplinowaniu,
 ale teraz zauważyłam, że zyskały po prostu na urodzie :)
Stały się nieco ciemniejsze i bardziej zdyscyplinowane, łatwiej mi je ugłaskać.

Jeśli chodzi o rzęsy to efektu WOW nie zauważyłam, 
może dlatego, że rzęsy z natury dość ładne, długie
nawet te na dolnej powiece (!)
Są elastyczne i dobrze odżywione.


A paznokietki?
 Na co dzień stosowałam wcześniej różnego rodzaju kremy do rąk i paznokci, 
ale po tej kuracji widzę, że ta odżywka typowo paznokciowa daje dużo lepsze efekty.
Skórki paznokciowe stały się wyraźnie delikatniejsze
 i niemal zapomniałam o problemie zadzierających się skórek.

 ... Wstyd się przyznać, ale przy domowych pracach,
 nie lubię używać rękawiczek ochronnych, stąd miewałam takie problemy ....
 Może, gdybym miała gosposię w domu, efekt odżywienia paznokci 
też byłby większy i wyraźniejszy,
a tak mogę powiedzieć, że paznokcie są owszem w lepszym stanie,
i mają zdrowszy wygląd.
Odżywki dostępne są  w opakowaniach po 48 kapsułek w cenie ok 10 zł
 więc jeśli szukasz skutecznej, niedrogiej odżywki to polecam!

 Więcej o odżywce i produktach marki GAL 
możecie poczytać tutaj
*****************
 Odżywkę dostałam do wypróbowania 
i podzielenia się z Wami podczas targów Beauty Days 2016


Kto już przetestował?
 Zapraszam do podzielenia się opinią :)

Kto ma ochotę przetestować odżywkę zgłasza się w komentarzu
Za tydzień, tj. 14.11. wybiorę jedną osobę i wyślę próbki odżywki 


UPDATE

Małgorzata Korniluk
próbki czekają na Ciebie :) 






Komentarze

  1. A ja sobie tak myślę że tą odżywkę można by np. do kremu do rąk dodawać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, jeśli komuś wygodniej stosować w takiej postaci. Ja wolę solo - intensywniej działa, choć trzeba poczekać, aż odżywka nieco się wchłonie i ewentualnie zetrzeć nadmiar.
      Czytałam na blogach, że dziewczyny dodają też ją do odżywki przy pielęgnacji włosów.I chwalą sobie!

      Usuń
  2. Dzięki Twojej uprzejmości miałam tą okazję je testować!
    Bardzo DZIĘKUJĘ za taką możliwość,bo jestem bardzo zadowolona z ich stosowania!
    Są naprawdę fantastyczne!
    Szczerze wszystkim polecam!
    Iwona Maziarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłam się z Tobą podzielić, i że kosmetyk dobrze się spisał :)

      Usuń
  3. Lubię takie proste rozwiązania i przede wszystkim naturalne, chętnie przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna forma odżywki - cena zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Data ważności też zachęca, bo kapsułki można przechowywać dłużej, a zwyczajowe odżywki po otwarciu trzeba szybko zużyć

      Usuń
  5. Bardzo dobra cena i myślę , że warto się skusić ;) ja mam strasznie słabe paznokcie i ciekawa jestem czy zdałaby egzamin na nich ta odżywka ;) chętnie przygarne próbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie się zgłaszam, zwłaszcza, że moje brwi to tragedia i jestem ciekawa tych maleńkich niebieskich rybek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O calkiem spoko i w fajnej cenie:). Jak coś to sobie kupię :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena bardzo zachęca ;) Opakowanie również :) Efekty muszą być niezłe,ciekawe jak by wyglądały moje Muppet brwi hehe. Chętnie przetestuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ one są urocze,
      może w końcu bujnością brwi z nimi zaskoczę :)
      A że jestem spod ryb znaku,
      pragnę nie czuć koleżanek braku

      Usuń
  9. Jestem ciekawa efektów. Chętnie wypróbuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się zgłaszam z miłą chęcią :), moje rzęski to kpina, a brwi wypadają już od dłuższego czasu, do tego zaczynają sie odbarwiać, więc bardzo chętnie wypróbuję kapsułki keratynowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, dziękuję za wszystkie zgłoszenia :)
    Próbki odżywki wyślę do....

    Małgorzaty Korniluk

    Proszę o kontakt przez FB lub wiadomość mailową

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje serdecznie! juz się odzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio kupiłam kapsułki tej marki w takiej samej formie . Do pielęgnacji skóry trądzikowej .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty