BLOGOWANIE, KONKURSY, NAGRODY, AKTYWNOŚĆ

Hmmm,
 dlaczego nie rozdaję Wam nagród za aktywność???

Jak blogosfera wielka, długa i szeroka
wszyscy blogerzy organizują konkursy.
A Wy macie do tego święte prawo, aby bawić się, wygrywać 
i ewentualnie głośno dopominać się nagradzania,
jakby kto o Was zapominał...

Ja bloguję od jakiegoś już czasu...

Szybciutko, sprawdzamy w archiwum bloga od kiedy bloguję ... 

Początkowo pisałam do siebie,
i miałam raptem kilku czytelników,
a komentarze na blogu pojawiały się z częstotliwością czterolistnej koniczynki.

Po kilku miesiącach założyłam fanpage blogowy,
co zdecydowanie ożywia bloga,
i pobudza aktywność.
Pojawiły się i konkursy -  rozdania :)

Początkowo spontaniczne, 
ale chętnie przeszłam na cykliczne rozdania dla obserwatorów 
#szczęśliwatrzynastka

Liczę, liczę, liczę i chyba ponad 10 rozdań już zorganizowałam dla Was.

W żadnym jednak aktywność nie była brana pod uwagę...

Chyba pora to zmnienić...
i jest ku temu okazja...

 szykuję dla Was coś wyjątkowego...
coś luksusowego...
uroczy prezent...
śliczne pudełeczko...
a w nim...
zestaw czterech prezentów...
całość o wartości ok 150-200zł...
dla Was, które lubicie być piękne i zadbane...
dla Was, które lubicie być aktywne...



 Tak, to będzie prezent, dla osoby aktywnej na moim blogu i fanpage'u.

Już myślę o sprecyzowaniu zasad i szczegóły pojawią się w ciągu najbliższych 2-3 tygodni :) 

A na dziś mam pytanie!

Czy chciałybyście, aby cały zestaw zgarnęła jedna osoba,
byłaby to wtedy bardziej wyjątkowa nagroda <3  <3

Czy lepiej podzielić go, aby cztery osoby mogły się ucieszyć wygraną???


Czekam na Wasze sugestie w komentarzach :) 

I pamiętajcie,
 za kilka dni kolejne rozdanie #szczęśliwatrzynastka





Komentarze

  1. Całość na jedna nagrodę. Nie rozdrabniaj sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę i uważam że co jakiś czas obdarować 1 osobę a konkretnie. To jest tylko i wyłącznie moje zdanie.
    Iwona Maziarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielić na kilka osób , więcej z nas będzie miała szanse na upominek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A może coś na zasadzie miejsc na podium :) ? Pierwsza nagroda i dwie mniejsze? I wilk syty i owca cała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm trudny wybór...myślę, że można podzielić:) zawsze to kilka buź będzie uśmiechniętych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cięzko powiedzieć :) myślę, że warto chy ba na razie obdarować jedną osobę. Ja też już obdarowałam kogoś za aktywność, ale coś konkursy u mnie świecą pustkami heheh. Czas to zmienić. Szykuję też coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. nagroda dla 4 osob :) a co :) nbiech wiecej z nas sie cieszy

    OdpowiedzUsuń
  8. Calosc dla jednej mysle :-) atrakcyjniej by bylo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę żeby podzielić na cztery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej nagród, większe prawdopodobieństwo wygranej.
      Ot i mam dylemat...

      Usuń
  10. Ja nie popieram takiego dopominania się o nagrody i jak komentuję to nie tego oczekuję .Jak ktoś mnie zauważy to miły gest .Nagrodę podzielić wedle uznania ,ja bym rozbiła na 4 ,dla każdej jakiś drobiazg ,jednak wiem ,że to wiąże się z wyższymi kosztami wysyłki ,więc łatwiej jedną zrobić .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym "dopominaniem się" to tak napisałam z przymrużeniem oka ...

      Też nie jestem zwolenniczką wymuszanych konkursów w stylu Top Fan, like za like, czy follow za follow.
      Naturalność komentarzy cenię najbardziej,
      ale pomoc komentującyh w tworzeniu miłej i przyjemnej atmosfety na blogu też jest dla mnie ważna.
      Gdy zaczynałam blogowanie, moje posty czytało raptem kilka osób i nie było żadnych komentarzy :(
      Teraz czuję dużą przyjemność, gdy udostępniam nowe posty i spotykam się z aktywną reakcją z Waszej strony. Raz większą, raz mniejszą, ale zawsze jesteście!
      I dlatego ten konkurs, że jesteście aktywnie ze mną :)

      Usuń
  11. Ale zrobiłaś zapowiedź :D Jak tu teraz nie tuptać nogami w miejscu? :D czekam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty